Rappelz Nasıl Pet Alınır - Pet canlandırmak- Pet nasıl Kasılır

+ Yorum Gönder
Online Oyunlar ve Diğer Online Oyunlar Bölümünden Rappelz Nasıl Pet Alınır - Pet canlandırmak- Pet nasıl Kasılır ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    InKusTe
    Usta Üye
    Reklam

    Rappelz Nasıl Pet Alınır - Pet canlandırmak- Pet nasıl Kasılır

    Reklam



    Rappelz Nasıl Pet Alınır - Pet canlandırmak- Pet nasıl Kasılır

    Forum Alev
    Pet yakalama

    Arkadaşlar ilk olarak zaten görevde açmamızı istediği evcilleştirme skillini bir kısayola koyalım. Hangi peti yakalamak isterseniz ona uygun bir kartınız olmalı. Mesala bir panter yakalıcağız. Panter kartımız envanterde dursun. Öldürebilceğiniz bir panter bulun. O panterin yanına gidin ona tıklayın ve evcilleştirme skillinizi aktive edin. Biraz bekleyin. Skill tamamlanınca yaratık size doğru saldıracaktır. Hiç yardım almadan yaratığı kesin. Eğer başarılı olursa kalp sağlam bir şekilde size gelicektir ve konuşma penceresinde hayvan başarıyla yakalandı gibi bişey der. Ama eğer kalp kırılırsa ve konuşma penceresinde hayvan yakalama başarısız oldu derse kartınızın yanma şansı wardır.

    Peti çağırma

    Eğer başarılı olduysa kartın üstüne gelirseniz sarı ile yazılmıştır görürsünüz. Şimdi petimizi çağırmak için (ALT+Y) yapalım. Önümüze çıkan pencerenin 1. bölümüne kartımızı koyalım. Şimdi görevde almamızı istediği yaratık çağrısı skillini kısayola koyalım. Artık o skille bastığınızda yaratığınız gelecektir.

    Peti geri çağırma

    Petimiz yanımızdaysa eğer onu geri çağırmak istiyorsak görevde istediği skilli yani yaratık geri çağrılması skillini kısayola koyalım. Bu skille bastığınızda yaratığınız geri döner.

    Petle birlikte saldırma ve tek petin saldırması

    Petle birlikte saldırmak için bir yaratığa tıklayın ctrl ye basılı tutarak bir kez daha tıklayın sizle birlikte petiniz saldırcaksınızdır. Eğer petinizin tek saldırmasını istiyorsanız yaratığa tıklayın sonra alta basılı tuturak tekrar basın petiniz tek saldırcaktır.

    Petin skillerini açmak ve kullanmak

    Petinde bizim gibi skilleri wardır. Bu skilleri kullanmak için ilk önce petimizin yanımızda olması gerekir. Eğer petimiz yanımızdaysa (ALT+E) yapalım ve önümüze gelen pencerede petin skilleri olucaktır. Petin ilk skilli 10 lwlda açılcaktır. Petin skilleride aynen bizim skillerimiz gibidir ancak onların skilleri lwllarına göre açılmaktadır. Petin skillerinide aynen bizimkiler gibi açarak yani yanındaki +ya basarak aktif ederiz. Kullanmak için bizimkiler gibi kısayollara koyup basarak kullanabiliriz.

    Birden fazla pet yönetmek

    Birden fazla peti aynı anda çağırmak için Eğitmen, Çağrıcı, Terbiyeci gibi hayvanlar için olan sınıflardan olmak lazımdır. Eğer o sınıflardansanız zaten skillini geliştirdikçe 1 den fazla pet yönetebilirsiniz.

    Petin evrimleştirilmesi

    Petimizin 3 hali wardır. 1. hali ilk yakaladığımız halidir. 2. hali 50 lwlda olur ama otomatikman olmaz onun için şehirlerdeki çağrıcılara gidip evrimleştirmek lazımdır. Benim size önerim petinizi 50 lwlda evrimleştirmek yerine 60. lwlında evrimleştirin böylece daha güçlü olur ve daha çok exp alır. Ama 60 dan sonra evrimleşmediği için 60 da evrimleştirin. 3. hali ve son hali ise 100. lwlında olur. Benim yine dediğim gibi petinizi 100 lwlda deilde 110. lwlında evrimleştirin ama 110 lwldan sonra evrimleşmiceği için 110. lwlında evrimleştirin. Aynı şekilde çağrıcıda evrimleşir.




  2. 2
    Ziyaretçi

    Cevap: Rappelz Nasıl Pet Alınır - Pet canlandırmak- Pet nasıl Kasılır

    Reklam



    saol dostum çok yardımcı oldun pet yapmayı bilmiyodum, sayende öğrendim







  3. 3
    Ziyaretçi
    süpersin :)







+ Yorum Gönder
rappelz hayvan evcilleştirme,  rappelz yaratık çağırma,  rappelz pet nasıl çağırılır,  rappelz pet evcilleştirme,  rappelz pet
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi