MotoGP: Ultimate Racing Technology 3 Demo İnceleme

+ Yorum Gönder
Tanıtım ve Demo inceleme Bölümünden MotoGP: Ultimate Racing Technology 3 Demo İnceleme ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    InKusTe
    Usta Üye
    Reklam

    MotoGP: Ultimate Racing Technology 3 Demo İnceleme

    Reklam



    MotoGP: Ultimate Racing Technology 3 Demo İnceleme

    Forum Alev
    Oyunun önceki versiyonlarını oynamayanlar varsa kısaca oyunun içeriğini anlatayım; lisanslı motosikletlerle, ünlü pilotlarla, gerçek yarış pistleriyle ve gerçekçi ses, fizik ve grafiklerle harmanlanmış bir seri MotoGP serisi. Her yeni versiyonda ufak değişiklikler olur, ara yüzlere genelde dokunulmaz :) ama oyunlar yine kendini oynattırır zevkli oldukları için. Ama içimden bir ses bu oyunda değişen ciddi şeyler olacak diyor.

    Yine mi aynı?!..

    Oyuna başladığınızda emektar (!) ara yüz, yorgun bir yüz ifadesiyle size içten bir merhaba diyor (hı?). Ekstra yumuşatıcı kullanılarak yumuşatılmış olan bu cümle aslında sizleri daha baştan kızdırmamak içindi. Yani kısacası ara yüz aynı. Ama bu bizim için sorun değil, zaten ara yüzle kaç dakika haşır neşir oluyoruz ki, değil mi? Demoda doğrudan atladığım bölüm Single Player seçeneği oldu, burada Quick Race ve Time Trials açık, Career ve Tutorial kapalıydı. MotoGP 2'de Stunt Mode adındaki mod bu oyunda yok. Çok can alıcı bir mod olmadığı için yokluğunu hissetmeyeceğiz. Quick Race'e geldiğimde çok sevineceğim bir şeyle karşılaştım. Class diye bir seçenek vardı burada, önceki oyunlarda olmayan ve bence MotoGP serisinde yapılan en güzel yenilik bu.



    Nasıl yani, MotoGP de mi Underground oldu?

    Class seçeneğinde Grand Prix (standart pist yarışları) ve Extreme 600/1000/1200 bölümleri var. Herhangi bir Extreme'i seçtiğinizde kendinizi gece vakti, büyük binalar arasında geniş bir otobanda buluyorsunuz ve başlıyorsunuz diğer elemanlarla kapışmaya.

    Extreme modun olayı, bizim üçüncü oyunda artık sıkılma yolunda emin adımlarla ilerlememize neden olan standart pist yarışlarından, kısmen bir NFS:U yarışı moduna sokması. Açıkçası geniş yollarda uzun uzun gaza basmak bir hayli eğlenceli olacak, ama demoda sadece bir pist açıktı (Grand Prix modunda da aynı şekilde). Gerçi o heyecanla ben bu pistte de doğru düzgün kullanamadım aracı. Normal yarışlarda alışmışım, gaza basıyorum, duruma göre saha dışına çıkabiliyorum ama durumu hemen toparlayabiliyorum. Fakat bu modda ve haritada gaza gelip çok gaza basarsanız tünel içine girdiğiniz zaman duvarla bütünleşik bir hal alabiliyorsunuz. Bir de bunu birkaç kere yaşayınca durum hiç de lezzetli olmuyor. Sonradan pisti ezberlediğiniz zamansa yarışta birinci olmamak için hiçbir nedeniniz olmuyor. Birincilik demişken zorluk seçenekleri yine aynı; Rookie, Pro, Champion ve Legend. Ben Legend olayını beceremesem de oyunu zor oynamak çok zevkli oluyor.

    Bunun demosu böyleyse...

    Demo çok doyurucu olmasa da, oyundaki yenilikleri yansıtması açısından oynayanı uzunca zaman kendine tutsak edebiliyor. Hatta kendinizi kaptırıp rahatlıkla birkaç saat sadece açık olan pistlerde yarışabiliyorsunuz. Bilhassa Extreme mod, yeni zaman düşmanımız olacak. Oyunun kendisi çıktığı zaman geçmişten bugüne kadar olan değişiklikleri anlatan bir yazıyla birlikte bu oyundaki yenilikleri dibine kadar anlatacak olsak da kısaca yeni oyundaki gözüme çarpan diğer yeniliklerden de biraz bahsedeyim, zira tek fark Extreme olayı değil.

    Kameralar önceki oyunlardan daha gerçekçi olmuş, mesela yarışlarda motosiklet sarsıldığı zaman sizi takip eden kameranın tepkisi de aşağı yukarı aynı oluyor. Önceki oyunlarda motosikletlere yarışın başında tam hakim olamamamıza neden olan motosikletin önünün kalkması bu oyunda çıkarılmış. Ayrıca yeni oyunda, aracı kullanırken daha dikkatli olmamız gerekiyor, çünkü çarpma hassasiyeti çok daha fazla bu oyunda. Ufacık bir dokunmada yeri boyluyorsunuz.



  2. 2
    AKBİLE
    Bayan Üye

    Cevap: MotoGP: Ultimate Racing Technology 3 Demo İnceleme

    Reklam



    oyun değilde gerçekte MotoGP'de ilk Türk pilot ünvanını 2006 Türkiye Grand Prix'inde 250 cc klasmanında yarışan Kenan Sofuoğlu elde etmiştir.







+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi