Bomba Counter-Strike 1.5 Server Kurma (Resimli)

+ Yorum Gönder
Online Oyunlar ve CS Online Bölümünden Bomba Counter-Strike 1.5 Server Kurma (Resimli) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    Capital
    Üye
    Reklam

    Bomba Counter-Strike 1.5 Server Kurma (Resimli)

    Reklam



    Bomba Counter-Strike 1.5 Server Kurma (Resimli)

    Forum Alev
    Gerçek serverdan tek farkı 10 kişiden fazlası olduqunda serverda ping olur okadar.

    İnternetten bulduğumuz server klasörünü indiriyoruz.


    Daha sonra www.portacma.net e giriyoruz. karşımza çıkan sayfadaki yeri Oyun ve Counter-Strike Olarak deiştiriyoruz

    Şimdi ip adresimizi giricez. Resimde bulunan bölgeyi biliyosunuz.


    Açın ve oradaki ipnizi sitedeki bölüme yazın ve alta modeminizin marka ve modelini girin.


    sonra oradaki " şimdi port açalım" a tıklıyoruz ve karşımıza bi sayfa geliyor. Sonra o sayfadaki resimli anlatımı orada anlattığı şekilde uyguluyoruz. İşlem tamam!

    Port olayıda bitti hele şükür. Sonra C:hlds ye girip hlds.exe yi çalıştırıyoruz. Server ismi, map ve diğerlerini kendimize göre ayarlıyoruz.LAN ı internet yapıyoruz. Start server dedik.Fakat o kısım yine Lan olmuşsa LAN ın üzerine çift tıklayıp tekrar INTERNET yapıoruz böylece tanımadıqınız kişiler servera gelebiliyor. Server acıldı Siz ağ bağlantılarımda görünen ip ile giriceksiniz. yani portacma sitesine yazdıqınız ip ile. Ve sonra http://www.ip-numaram.com/ a giriyoruz. Oradan ipmizi diğer arkadaşlara veriyoruz. Onlarda servera o ipden giriyolar.
    AdminLik yazma işide basit

    C:\hlds\cstrike\addons\amxmodx\configs\users.ini yi acıoruz. Orada hazırlar war onları deiştirebilirsiniz.Meslea Skyine yazan yere kendi nickinizi rakamlı bölüme şifrenizi yazıp gerisine dokunmayın kaydedin cıkın.

    Ardından csye girdiK ve Consolu acıp şöyle yazıoruz setinfo _pw (şifreniz neyse onu yazıoruz, parantezler hariç ) ve adminlik yazdıqımız nicki tam olarak yazıoruz nick bölümüne.Karışık gibi görünebilir fakat adım adım giderseniz sonuca ulaşırsınız herşey acık İşlem tamam Kolay gelsin




  2. 2
    Poit
    Yeni Üye

    --->: (Bomba)Counter-Strike 1.5 Server Kurma (Resimli)

    Reklam



    böle sacmalik görmedim ya bunun evde botlarla oyun kurup oynamaktan ne farkı var sölermisin?







  3. 3
    gsli_kadir
    Yeni Üye
    ya kardes bana anlatırmsıın bu serwer kurmayı msn:xxxxxx

    -------------
    NOT: msn adresi vermek yasaktır : OR@L








  4. 4
    realseyranlee
    Yeni Üye
    kardes hldsx ile giriyorum oyuna direk girmiyo counterden ben giriyorum ip mi yazıyorum modem in ip sini olmuyor

  5. 5
    00oo00
    Emekli
    arkadaslar bunlar sacmalık inanmayin 1.6 da kurluyor en iiyisi kurmak ixin msn yasak!!!

  6. 6
    Ziyaretçi
    yavv arkadasım lutfen yardım ett serveri açıyorum ama oyunun içinde kendimi admin yapacam bir türlü olmuyor..BiR DE BEN BOTLARI SİLMEDİM ONDAN OLABİLİRMİ??

    acil yardım???????????***

  7. 7
    q3ss
    Yeni Üye
    ee yhaw online server fln diil... bn giiriom bni arkadaşlar giremio.. :S çok ping var admin olamıom : saçmalık bnce.

  8. 8
    kır
    Yeni Üye
    Lutfen adamın emege saygı bu botla oynamak ıcın dııl onlıne oynamak ıcındır zaten yapamıyanlar ozelden yardım ısterlerse ben kurarım

    ;);):rolleyes:;);)

  9. 9
    ejdermemo
    Yeni Üye
    kardeş bana bi server kursan pls...

    Msn adresi paylaşımı yasaktır

  10. 10
    ecelimsi
    Yeni Üye
    cs5.masterofcs.com siz cs severler kulaklarınıza inanamayacaksınız.top15 0 landı ilk 3 adminlik hediyemizdir ve en can alıcı nokta ise 1 aylık adminlik 20 kntdür sadece bizde sw mize bekleriz...

    cs5.masterofcs.com
    cs5.masterofcs.com
    cs5.masterofcs.com

    ayrıntılı bilgi için : XXX


  11. 11
    by_hcx
    Yeni Üye

    --->: (Bomba)Counter-Strike 1.5 Server Kurma (Resimli)

    Reklam



    ıkı admınde bos beles seyler vermıs lınklerı denedın mı paylasıyosun lınler olu bosuna uye olup ındırmeye calısmayın

  12. 12
    1ercan1
    Yeni Üye
    aga hakketten bu oynanıyo mu.ben parayal alınılan serverlerde oynuom

    botmus xD botla oynanırmı esiq :D

    benim abim admin olmuştıu ama adminlik parasını vermedi

    karDes Bana Bi Sw quRda DosTLuquMuz ArtSn..!

+ Yorum Gönder
cs 1.5 server kurma resimli anlatım,  cs 1.5 bombalı bölümler,  counter strike 1.5 server kurma resimli anlatım,  cs 1.5 bomba yasaklama
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi