C:\SIERRA\Half-Life\cstrike\models\player Dosyası İndir

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
Online Oyunlar ve CS Online Bölümünden C:\SIERRA\Half-Life\cstrike\models\player Dosyası İndir ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    KeşmekeŞ
    Özel Üye
    Reklam

    C:\SIERRA\Half-Life\cstrike\models\player Dosyası İndir

    Reklam



    C:\SIERRA\Half-Life\cstrike\models\player Dosyası İndir

    Forum Alev
    C:\SIERRA\Half-Life\cstrike\models\player Dosyası İndir

    Buradan download
    http://www.4shared.com/file/133594183/fe547c3d/player.html




  2. 2
    klock82
    Yeni Üye

    --->: C:\SIERRA\Half-Life\cstrike\models\player Dosyası İndir

    Reklam



    çok teşekkür ederim keşmekes saol gerçekten işime yaradı saol







  3. 3
    aLewyeLesi
    Yeni Üye
    tşk saol işime yaradı silinmişti eyw emeqıne sayqı







  4. 4
    KeşmekeŞ
    Özel Üye
    Ben teşekkür ederim zamanınızı ayırıp ilgilendiğiniz için :)

  5. 5
    cancıkm2
    Yeni Üye
    EmEğE $@YgI güzelmiş helal olsun rep atıyom bekle

  6. 6
    KeşmekeŞ
    Özel Üye
    Bu şu işe yarar ;

    Eğer bu dosya sizde eksikse ve hata alıyorsanız yukarıdaki orjinal dosyayı indirip gerekli yere attıktan sonra, sorunuz hallolmuş oluyor..

  7. 7
    kcems
    Yeni Üye
    saol keşmekeş çok ii paylaşım hep hata veriyodu artık vermiyo saol

  8. 8
    muhosan
    Yeni Üye
    arkadaşlar merhaba ben yeniyim .cs verdiğiniz için teşekkürler aranızda sea fight oynayan varsa soylesin 3. sınıf elitim
    ;)

  9. 9
    muhosan
    Yeni Üye
    keşmekeş bunu nasıl açıcak onu dabi yaz ama çok iyi bilmiyorum bilgisayarı ondan ayrıntılı yaz.şimdiden tşk

  10. 10
    KeşmekeŞ
    Özel Üye
    Oldukça basit şöyle :

    1. Dosyayı indir
    2. C:\SIERRA\Half-Life\cstrike\models içine gir rardan çıkan Player dosyasını at Tümüne evet de tamamdır.


  11. 11
    TUANA
    Emekli

    --->: C:\SIERRA\Half-Life\cstrike\models\player Dosyası İndir

    Reklam



    Aaşagıdaki indir yazısını tıklayınız.Konudada var ama görememişsiniz sanırım.

    İNDİR
    http://rs516.rapidshare.com/files/150655716/player.zip


  12. 12
    cankara61
    Yeni Üye
    kardes iyi ise yarıyorda bnm cs de C:\SIERRA\Half-Life\ bu dosya yk (deliricem :P )


+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
half life sierra indir,  half life 1.6 indir
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi