Cevabınız ne olurdu

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 Sonuncu8Sonuncu9
Aşk Sevgi ve Aşk Doktoru Bölümünden Cevabınız ne olurdu ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 25
    KuRBaN
    Özel Üye
    Reklam

    --->: Cevabınız ne olurdu

    Reklam



    Sevene can feda , sevmeyene elveda.

    Benm cewabım mal bu işine gelirse olurdu.

    Bi aşk biter bi aşk başlar

    hiç bi aşk ölümsüz deildir bence :S



    Yudumla --->: Cevabınız ne olurdu Hakkında Konu

  2. 26
    murti
    Usta Üye
    değerimi anlayacak değer verebileceğim birisine bakacasın
    onada güle güle pişman olacaksın diceksin

  3. 27
    ceren_şükrü
    Emekli
    yani büyüq bi dengesizliq bnce böle bişi yapması böle yapana elveda der geçerimm

  4. 28
    qFb-sTyLe
    Emekli
    cocuk hata yapmış arkadaşım baştan söylemesi lazımdı daha dün daha bugün değil. bunu karşılıksız bırakma bence çak bi tokat yardım da etmek çok isterdim kavgaya bayılırım :D

  5. 29
    prenses__90
    Üye
    Çeker giderim en kolay şey rezil mi olıyım karşında yani tokat atmam elimi onun için
    yoramam...

  6. 30
    catlaxçilli
    Emekli
    inanmıyorum yaa çok kütmüş canım kusuruma bakma harbiden öylemi dedi yaa hayvan herif pardon arkadaşlar ama canım oonun kalbini acıtmalısın bunuda sen bul yada konusmak için bi bulusma ayarla yüzüne saymadığın seyi bırakma yada anlayıslı davran suçu kendinde ara soğuruyorsun dediğine göre:Sbenden bu kadar..;)iyi formlar

  7. 31
    karadağlı.x
    Üye
    arkadaşım sevgilin sana o lafları sölediğinde , sen hiç kedinde suç aradmadınmı..

    acaba ne olduda 8 aydır çıktığın biri sana artık seni sevmiyorum dedi..

    bence biraz düşünmen gerekir...

    ve sevgi iki kişi ile yaşandığında mutluluk verir..

    hani şu platonik dedikleri sevgi şeklinde olursa sadece platonik takılana acı verir..

    bence önce kendi muhasebemizi yapmamız gerekir..

    acaba ben nerde ne hata yaptımda 8 ay beraber olduğum çıktığım sevgilim benden ayrılık kararı almış...

    inşaallah fazla acı çekmeden sende unutursun...
    (unutmak... işin en acı yanı bu , aslında yürekten seven asla unutmaz unutamazda..:mad:)




    ... İyi Forumlar ...


  8. 32
    catlaxçilli
    Emekli
    arkadaşım sevgilin sana o lafları sölediğinde , sen hiç kedinde suç aradmadınmı..

    acaba ne olduda 8 aydır çıktığın biri sana artık seni sevmiyorum dedi..

    bence biraz düşünmen gerekir...

    ve sevgi iki kişi ile yaşandığında mutluluk verir..

    hani şu platonik dedikleri sevgi şeklinde olursa sadece platonik takılana acı verir..

    bence önce kendi muhasebemizi yapmamız gerekir..

    acaba ben nerde ne hata yaptımda 8 ay beraber olduğum çıktığım sevgilim benden ayrılık kararı almış...

    inşaallah fazla acı çekmeden sende unutursun...
    (unutmak... işin en acı yanı bu , aslında yürekten seven asla unutmaz unutamazda..:mad:)




    arkadaşım aynen katılıyorum yaa bence dediğim gibi suçu kendindede ara 8 ay iyi veya kötü çıkmışınız..!tmm ama ne oldu sen ne yaptında senden soğudu bunuda düşün tatlım tmm bu arada
    çoq saolun arkadaşlar siz çoq iisiniz:)
    bu sözün lafı bile olmaz biz burda bir aileyiz hepimizde iyi veya kötü bu ailenin içindeyiz bu arada




    "Türkçemizi Güzel Kullanalım"

    iyi formlar...;)

  9. 33
    meleq!
    Yeni Üye
    sordum ben mi birşey yaptım diye ama hayır kesinlikle yok öle birşey okul olmadığı için görüşemiyoruz fazla 2 haftada bir onun için diyo:S

  10. 34
    RoCkKRElLa
    Usta Üye
    7 ay 1 haftadır sevior 3 haftadırda sevmiyor öylemi bide sogutma çalışmalarıda cabası ...
    bana bunu diyen bi erkekten zaten tiksinirdim bn açıkcası .)

  11. 35
    iluh72
    Yeni Üye
    Bence onu dövdürt o zaman için rahat ayrılırsın ondan :D

  12. 36
    RoCkKRElLa
    Usta Üye

    --->: Cevabınız ne olurdu

    Reklam



    iluh amma yabdın sende hee
    fasla akasion filmi isliyosun sanırım :D

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi